torsdag den 18. februar 2010

Det netop derfor jeg elsker efterskolelivet. (:

Så sidder jeg her igen. Klar til at fortælle jer om en af de mange oplevelser jeg gør mig her på Spejderskolen. Denne gang foregår historien på Topgang - med besøg !
Vi startede med at sidde 4 piger (Nicoline, Hannah, Kaja og jeg), vi drak kakao og te, sad på et tæppe på gulvet. Det var super hyggeligt, vi snakkede og grinede,sådan som kun piger kan. så stødte der flere til, først Sofie, senere Carina og Kirstine og til sidst kunne Topsi heller ikke lade være med at joine os. Hyggen og snakken fortsatte, der blev delt ud af kakaoen og te'en, og vi grinede over mærkelige ting.
Hannah: når Carina ville du lige se bunden af min kop?
Carina: ja Kaja tilbød mig noget (:
Kaja: ja da.
Hannah: har du drukket noget ? (:
Først efter lidt tid gik det op for Hannah at Carina havde drukket lidt af hendes kakao. forsamlingen lå og grinede på gulvet. Der blev spist kiks, som Carina havde medbragt, Topsi kom med noget mørk chokolade, og der blev spist 2 deleæbler som jeg donerede (;
Det er aftner som denne der gør, at jeg bliver bekræftet i, at jeg er på det helt rigtige sted, med de helt rigtige mennesker. - og jeg elsker det simpelthen <3
men det er også i tider som denne, at jeg kommer til at tænke på at det hele slutter på et tidspunkt. Det er der heldigvis noget tid til, og indtil da vil jeg bare nyde livet, og alle de dejlige mennesker jeg omgiver mig med. :D

- Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar